Velkommen til min blog om lækkert strik!

Jeg elsker strik i alle former og afskygninger. Der er ikke noget bedre end en ny bluse i cashmere uld eller et stort grovstrikket tæppe at lune sig ved på en kølig sommeraften. Men strik kan bruges sommer som vinter, i garderoben som i boligen, der er ingen grænser.
Designerne er blevet mere og mere opfindsomme og det betyder at vi ser strik alle steder i modebilledet. Her på bloggen vil jeg dele alle de lækre strik-herligheder jeg falder over på min vej med jer. 
Jeg håber I vil nyde de skønne, bløde og lækre sager jeg finder. Kig ind forbi Wool Stories og skriv gerne en kommentar.

med emneordet , , ,

Skriv et svar

